AppSpotr AB: Appspotr publicerar nyhetsbrev om satsning på utökad räckvidd med onlineförsäljning och nya prisplaner

Appspotr meddelar att bolaget har publicerat septemberutgåvan av sitt månatliga nyhetsbrev som riktar sig till aktieägare, investerare och andra intressenter.

Månadens nyhetsbrev lyfter fram bolagets satsning mot att bli tillgängligt för en massmarknad genom att införa online-försäljning med kortbetalning samt nya prisplaner med 30 dagars pröva på-period. Dessutom intervjuas koncernbolaget Appspotr Studios VD Carsten Sparr om möjligheterna att expandera internationellt och bidra till fortsatt ARR-tillväxt, och VD Patric Bottne svarar på aktieägarfrågor om förvärvet av ett utvecklingsbolag i Sri Lanka.

För att läsa nyhetsbrevet samt prenumerera på kommande utgåvor, gå in på:

Appspotrs nyhetsbrev som riktar sig till aktieägare, investerare och andra intressenter publiceras månatligen. Samtliga utgåvor av nyhetsbrevet finns tillgängliga via bolagets webbplats, www.appspotr.com. Bolaget tar tacksamt emot önskemål om förslag till artiklar i kommande utgåvor samt andra synpunkter.

spara
1090kr