Bublar Groups årsredovisning 2020 publicerad

Bublar Groups årsredovisning för räkenskapsåret 2020 är nu tillgänglig på bublar.com

Bublar Groups årsredovisning för räkenskapsåret 2020 är nu tillgänglig på Bublars hemsida https://bublar.com/sv/investor-relations/finansiella-rapporter/
En utskrift finns även tillgänglig på Bublar Groups huvudkontor Hammarbyterrassen 3, Stockholm.

För mer information kontakta:
Ann Lindell Saeby, Head of Group Communication & IR, Bublar Group
Telefon: 0768-99 98 48, e-mail: ann.lindell.saeby@bublar.com

Anders Lundström, CFO, Bublar Group
Telefon: 073-106 66 66, e-mail: anders.lundstrom@bublar.com

Bublar Group
Bublar Group AB (publ) är efter förvärvet av Goodbye Kansas Nordens ledande noterade bolag inom visualisering och XR-teknologi. Företaget utvecklar produkter och lösningar baserade på avancerad teknologi; Augmented Reality (AR), Virtual Reality (VR), VFX produktion, Cinematics, Performance capture & scanning, Digital Humans och Real Time animation.
Koncernen har världsledande bolag som kunder inom TV, film, streaming, spel, industri och e-handel. I företaget ingår dotterbolagen Goodbye Kansas (inkl. Infinite Entertainment), Vobling, Sayduck, Virtual Brains (inkl. Plotagon). Bublar har huvudkontor i Stockholm samt kontor i London, Helsingfors, Vilnius, Hamburg, Belgrad, Los Angeles och Manila. Företaget är noterat på Nasdaq First North Growth Market.

Bolaget har G&W Fondkommission som Certified Adviser, Kungsgatan 3, Stockholm, Stockholm, email: ca@gwkapital.se, tel. 08-503 000 50.

Source: MFN