Generation Zellma är live kl 16.00 idag

GENERATION ZELLMA ÄR LIVE KL 16.00 IDAG

Klockan 16.00 idag är Generation Zellma live via Mavshack Zellma. Sändningen som är avsnitt nummer 2 kan följas på Zellma.com. Nästa live-event är planerat till fredagen den 19:e februari kl 16.00.

Mavshack Zellma erbjuder underhållande och effektiv liveshopping. Zellma, som är en del av Mavshack Group, drivs av professionella tv-producenter, välkända programledare och influencers.

För mer information vänligen kontakta:

Pål Burman, CEO Mavshack Zellma, 070-3255774

Tommy Carlstedt, VD Mavshack AB, Telefon 08-12451790

Följande dokument kan hämtas från beQuoted
Mavshack Pressrelease 2021-02-16.pdf

Om Mavshack AB

Mavshack AB investerar i bolag med inriktning mot digital distribution. Koncernen består av dotterbolagen Mavshack Movies, Mavshack Zellma, 24hTech, YourIT och Partner54. Sedan 2007 förenklar vi våra kunders verksamhetsprocesser genom att erbjuda fullservice-tjänster inom helintegrerade plattformslösningar, streamingteknik, direct carrier billing och den senaste tekniken inom ljud, bild och AR-produktion. Mavshack AB (publ) är listat på Nasdaq First North Growth Market under kortnamnet MAV. Certified Adviser är Erik Penser Bank, telefon: 08 463 83 00, Email: certifiedadviser@penser.se. Mer information finns på www.mavshack.se

Source: beQuoted