AppSpotr AB: Appspotr publicerar nyhetsbrev om lovande marknadssatsningar under hösten och vintern

Appspotr meddelar att bolaget har publicerat decemberutgåvan av sitt månatliga nyhetsbrev som riktar sig till aktieägare, investerare och andra intressenter.

I månadens nyhetsbrev går det att läsa om bolagets intensiva marknadssatsningar under hösten och vintern med lovande kampanjer på olika sociala plattformar som givit upphov till såväl starka kvantitativa utfall som en hel del positiv feedback.

Dessutom uppmärksammas plattformens enkla och kraftfulla API-hantering, Appspotr Studios arbete med att ta fram kundspecifika appar samt nya appkoncept för HR-avdelningar, och att Appspotr Academy utökas med nya guider för olika målgrupper. Appspotrs VD Patric Bottne svarar även på frågor från aktieägare.

För att läsa nyhetsbrevet samt prenumerera på kommande utgåvor, gå in på:

Appspotrs nyhetsbrev som riktar sig till aktieägare, investerare och andra intressenter publiceras månatligen. Samtliga utgåvor av nyhetsbrevet finns tillgängliga via bolagets webbplats, www.appspotr.com. Bolaget tar tacksamt emot önskemål om förslag till artiklar i kommande utgåvor samt andra synpunkter.

spara
1090kr