Riktad emission registrerad

RIKTAD EMISSION REGISTRERAD

Mavshack AB's styrelse har baserat på mandat från bolagsstämman den 31:a juli genomfört en riktad emission om 90 909 091 aktier till kursen 0,22 kr.

Emissionen är nu registrerad vilket innebär att nu finns 659 364 967 stycken aktier i Mavshack AB. Emissionen har tillfört bolaget 20 000 000 kronor före emissionskostnader.

Stockholm den 3:e september 2020
Mavshack AB (publ)

För mer information vänligen kontakta:
VD Tommy Carlstedt

Följande dokument kan hämtas från beQuoted
Mavshack Pressrelease 2020-09-03.pdf

Om Mavshack AB

Mavshack AB investerar i bolag med inriktning mot digital distribution. Koncernen består av dotterbolagen 24hTech, Mavshack Movies, Your IT samt intressebolaget Ambientmedia. Sedan 2007 förenklar vi våra kunders verksamhetsprocesser genom att erbjuda fullservice-tjänster inom helintegrerade plattformslösningar, streamingteknik, direct carrier billing och den senaste tekniken inom ljud, bild och AR-produktion. Mavshack AB (publ) är listat på Nasdaq First North Growth Market under kortnamnet MAV. Certified Adviser är Erik Penser Bank, telefon: 08 463 83 00, Email: certifiedadviser@penser.se. Mer information finns på www.mavshack.se

Source: beQuoted