Raute Oyj: Korjaus LEI-tunnukseen Rauten ESEF tilinpäätöksessä 2021

RAUTE OYJ PÖRSSITIEDOTE 22.2.2022 klo 10.00

KORJAUS LEI-TUNNUKSEEN RAUTEN ESEF TILINPÄÄTÖKSESSÄ 2021

Raute Oyj julkaisi European Single Electronic Format (ESEF) raportointivaatimusten mukaisen vuoden 2021 tilinpäätöksen XHTML-tiedostona 18.2.2022 klo 16.00. Tiedostossa mainittu Rauten LEI-tunnus (Legal Entity Identifier) oli virheellinen. Oikea LEI-tunnus Raute Oyj:lle on 743700G00629V99PE435.

Korjattu ESEF-tilinpäätös on tämän tiedotteen liitteenä.

RAUTE OYJ
Tarja Järvinen
talousjohtaja

LISÄTIETOJA:
Talousjohtaja Tarja Järvinen, Raute Oyj, 040 658 3562

JAKELU:
Nasdaq Helsinki Oy, keskeiset tiedotusvälineet, www.raute.com

RAUTE LYHYESTI:
Raute on maailmanlaajuisesti toimiva teknologia- ja palveluyritys. Rauten asiakkaat ovat puutuoteteollisuudessa toimivia yrityksiä, joiden valmistamia puutuotteita ovat viilu, vaneri, LVL (Laminated Veneer Lumber, viilupalkki) ja sahatavara. Teknologiatarjonta kattaa viilun, vanerin ja LVL:n koko tuotantoprosessin sekä erityismittalaitteita sahatavaralle. Tehdaslaajuisten kokonaisuuksien toimittajana Raute on maailmanlaajuinen markkinajohtaja niin vaneri- kuin LVL-teollisuudessa. Kokonaispalvelukonseptiin kuuluvat lisäksi teknologiapalvelut varaosatoimituksista säännölliseen kunnossapitoon ja konekannan modernisointeihin. Rauten päätoimipiste sijaitsee Lahdessa. Muut omat tuotantoyksiköt ovat Kajaanissa, Vancouverin alueella Kanadassa, Shanghain/ Changzhoun alueilla Kiinassa sekä Pullmanissa, Washingtonin osavaltiossa Yhdysvalloissa. Rauten liikevaihto vuonna 2021 oli 142,2 miljoonaa euroa. Henkilöstön määrä vuoden 2021 lopussa oli 802. Lisätietoja yhtiöstä: www.raute.com

spara
1090kr