Redeye inleder bevakning av SaveLend Group

SaveLend Group AB (publ) (“SaveLend Group” eller “Bolaget”) har ingått avtal angående uppdragsanalys med Redeye. Den initala analysen publiceras idag och finns att läsa här: https://savelendgroup.se/uppdragsanalys/

“Genom samarbetet med Redeye underlättar vi arbetet med att bedöma oss som bolag för marknaden och potentiella aktieägare. Det ger oss också spridning i Redeye’s krets genom bolags- och temadagar samt genom mailutskick och bidrar med ytterligare transparens”, säger Ludwig Pettersson, VD.

Uppdragsanalyserna kommer att publiceras i Redeye’s distributionsnätverk och på SaveLend Groups hemsida savelendgroup.se. Publiceringen på SaveLend Groups hemsida ska inte tolkas som att bolaget tar ställning till, eller bekräftar, analysens innehåll utan bör betraktas som en service till aktieägare och kapitalmarknaden.

Source: MFN

spara