Valoe Oyj:n ja RiverFortin väliseen rahoitusjärjestelyyn liittyvien lainojen vaihtaminen osakkeiksi

Valoe Oyj        Pörssitiedote 11.7.2022 klo 15.00

Valoe Oyj:n (”Yhtiö”) hallitus on 30.7.2021 tiedotetun Yhtiön ja RiverFort Global Opportunities Pcc Limitedin (“RiverFort”) välisen rahoitusjärjestelyn ("Rahoitusjärjestely") ehtojen mukaisesti päättänyt hyväksyä RiverFortin pyynnön vaihtaa 100.666,67 euroa aiemmin nostetun lainan pääomasta ja koroista Yhtiön osakkeiksi merkintähinnalla 0,0609 euroa per osake. Vaihdot toteutetaan siirtämällä RiverFortille yhteensä 1.653.119 kappaletta Yhtiön hallussa olevia omia osakkeita.

Edellä mainitun osakesiirron jälkeen Yhtiön hallussa on yhteensä 10.525.805 Yhtiön omaa osaketta.

Mikkelissä 11.7.2022
Valoe Oyj

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Iikka Savisalo, Valoe Oyj
p. 0405216082
email: iikka.savisalo@valoe.com

Jakelu:
www.valoe.com

Valoen toimiala muodostuu uusiutuvaan energiaan, erityisesti aurinkosähköön, liittyvistä sovellutuksista. Valoe myy sen omaan teknologiaan pohjautuvaa automaattista aurinkosähkömodulien valmistustekniikkaa, modulien valmistuslinjoja, moduleita sekä modulien avainkomponentteja. Valoen pääkonttori on Mikkelissä.

Source: GlobeNewswire

spara