AppSpotr AB: Appspotr publicerar nyhetsbrev om framgångsrik sökmotoroptimering

Appspotr meddelar att bolaget har publicerat novemberutgåvan av sitt månatliga nyhetsbrev som riktar sig till aktieägare, investerare och andra intressenter.

I månadens nyhetsbrev går det att läsa om bolagets satsning på att sökmotoroptimera sin nya webbplats, vilket har ökat inflödet av organisk trafik med hela 44 procent sedan i somras.

Dessutom uppmärksammas att Appspotr Studios nya designteam i Malmö har fullt upp med byggandet av närmare 40 olika appar åt kunder, den pågående integreringen av förbättrad dokumentation i Appspotr-plattformens CMS-system, samt att bolaget märker av ett stort intresse för sin templates som gör det enkelt att bygga bland annat nyhetsfokuserade appar. Appspotrs VD Patric Bottne svarar även på aktieägarefrågor om bolagets uppskalning och marknadskommunikation.

För att läsa nyhetsbrevet samt prenumerera på kommande utgåvor, gå in på:

Appspotrs nyhetsbrev som riktar sig till aktieägare, investerare och andra intressenter publiceras månatligen. Samtliga utgåvor av nyhetsbrevet finns tillgängliga via bolagets webbplats, www.appspotr.com. Bolaget tar tacksamt emot önskemål om förslag till artiklar i kommande utgåvor samt andra synpunkter.

spara
1090kr