Streamingen ökar med 209% för mavshack.com

STREAMINGEN ÖKAR MED 209% FÖR MAVSHACK.COM

Efterfrågan på Mavshacks streamingtjänst är fortsatt hög och uppvisar en ökning på 209% under oktober månad mot föregående år. Värt att notera är att konsumtionen för mavshack.com fortfarande påverkas negativt av Covid-19 då live-sport (PSL bl a), som bidrog till stor del av konsumtion under 2019, inte har kunnat genomföras. Jämfört med september månad 2020 är konsumtionen kvar på samma höga nivå för oktober för mavshack.com.

Stockholm den 16:e november 2020
Mavshack AB (publ)

För mer information vänligen kontakta:

VD Tommy Carlstedt

Följande dokument kan hämtas från beQuoted
Mavshack Pressrelease 2020-11-16.pdf

Om Mavshack AB

Mavshack AB investerar i bolag med inriktning mot digital distribution. Koncernen består av dotterbolagen 24hTech, Mavshack Movies, YourIT och Partner54 samt intressebolaget Ambientmedia. Sedan 2007 förenklar vi våra kunders verksamhetsprocesser genom att erbjuda fullservice-tjänster inom helintegrerade plattformslösningar, streamingteknik, direct carrier billing och den senaste tekniken inom ljud, bild och AR-produktion. Mavshack AB (publ) är listat på Nasdaq First North Growth Market under kortnamnet MAV. Certified Adviser är Erik Penser Bank, telefon: 08 463 83 00, Email: certifiedadviser@penser.se. Mer information finns på www.mavshack.se

Source: beQuoted