AppSpotr AB: Appspotr publicerar nyhetsbrev om pågående kampanjer med fokus på informationshantering och hybridarbete

Appspotr meddelar att bolaget har publicerat februariutgåvan av sitt månatliga nyhetsbrev som riktar sig till aktieägare, investerare och andra intressenter.

I månadens nyhetsbrev berättar Appspotrs Marketing and Communication Manager Johan Nerman om bolagets marknadsföringskampanjer under det första kvartalet. Fokus ligger på olika informationsappar, främst inom internkommunikation och HR - vilket är ett aktuellt ämne nu när allt fler jobbar på distans. Dessutom går det att läsa om att extranet-appar efterfrågas av större arbetsgivare med butikspersonal som vill förbättra sin effektivitet, snabbt komma ut med viktig information och ge rabatter till sina anställda.

För att läsa nyhetsbrevet samt prenumerera på kommande utgåvor, gå in på:

Appspotrs nyhetsbrev som riktar sig till aktieägare, investerare och andra intressenter publiceras månatligen. Samtliga utgåvor av nyhetsbrevet finns tillgängliga via bolagets webbplats, www.appspotr.com. Bolaget tar tacksamt emot önskemål om förslag till artiklar i kommande utgåvor samt andra synpunkter.

spara
1090kr