AppSpotr AB: Appspotr publicerar nyhetsbrev med VD-intervju om bolagets första halvår och utsikter inför resten av året

Appspotr meddelar att bolaget har publicerat utgåvan för juli av sitt månatliga nyhetsbrev som riktar sig till aktieägare, investerare och andra intressenter.

Månadens nyhetsbrev utgörs av en sommarintervju med vd Patric Bottne som bland annat reflekterar över det första halvåret 2022, hur koncernen påverkas av att växa både i Sverige och Sri Lanka, samt hur Appspotr anpassar sig till ett förändrat marknadsklimat med stigande räntenivåer.

För att läsa nyhetsbrevet samt prenumerera på kommande utgåvor, gå in på:

Appspotrs nyhetsbrev som riktar sig till aktieägare, investerare och andra intressenter publiceras månatligen. Samtliga utgåvor av nyhetsbrevet finns tillgängliga via bolagets webbplats, www.appspotr.com. Bolaget tar tacksamt emot önskemål om förslag till artiklar i kommande utgåvor samt andra synpunkter.

spara
1090kr