Swedencare AB (publ) bjuder in till presentation av delårsrapporten för Q1 2022

Den 12 maj kl. 8:00 CEST publicerar Swedencare AB (publ) sin rapport för första kvartalet 2022. En presentation av rapporten hålls samma dag kl. 10:00 och går att följa via live webinar.

Swedencare bjuder in investerare och analytiker till en presentation av kvartalsresultatet där CEO Håkan Lagerberg och CFO Jenny Graflind kommenterar rapporten. Presentationen hålls kl. 10:00-10:30 CEST och går att följa via live webinar. Rapporten publiceras kl. 8:00 och kommer finnas tillgänglig på www.swedencare.com.

Presentationen sker på engelska och följs av en frågestund. Frågor ska ställas i förväg genom att e-posta dem till: jenny.graflind@swedencare.se senast en timme innan presentationen. Efter presentationen ges möjlighet att ställa frågor live via chattfunktionen för de som deltar. Ingen föranmälan krävs.

Webinariet nås genom denna länk: https://swedencare.webinargeek.com/swedencare-live-presentation-of-q1-report-with-q-a/join/28lxerlb

Efter presentationen kommer en inspelad version finnas tillgänglig på vår hemsida.

Source: MFN