Fiskars Corporation: Fiskars delårsrapport för januari-september 2021 publiceras den 29.10.2021

Fiskars Oyj Abp

14.10.2021 kl 09.00 (EEST)

Fiskars delårsrapport för januari-september 2021 publiceras den 29.10.2021

Fiskars Oyj Abp publicerar sin delårsrapport för januari-september den 29.10.2021 cirka kl. 8.30 (EEST). Delårsrapporten är tillgänglig efter publicering på Fiskars webbsidor www.fiskarsgroup.com.

Webcast

En webcast för resultatet för årets tredje kvartal ordnas den 29.10.2021 kl. 11.00. Konferensen hålls på engelska och kan följas direkt på: https://fiskars.videosync.fi/2021-q3-results

Presskonferensmaterialet publiceras skilt på www.fiskarsgroup.com.

En inspelning av webcasten kommer att finnas tillgänglig på bolagets webbsidor. Personuppgifter som samlas in i samband med konferensen används inte för något annat syfte.

FISKARS OYJ ABP

Media och investerarkontakter:

Kristian Tammela, direktör för investerarrelationer, tel. +358 40 708 1181

Making the everyday extraordinary

Fiskars Groups vision är att ha en positiv och hållbar inverkan på vår livskvalitet. Våra varumärken Fiskars, Gerber, Iittala, Royal Copenhagen, Waterford och Wedgwood är närvarande i människors vardagsliv - i hemmet, i trädgården och i utelivet. Det här ger oss ett tillfälle att göra vardagen extraordinär, idag och för framtida generationer. Fiskars Group verkar i 30 länder och våra produkter finns tillgängliga i över 100 länder. Fiskars aktier noteras på Nasdaq Helsinki (FSKRS). Besök www.fiskarsgroup.com för mer information och följ oss på Twitter @fiskarsgroup.