Mavshack skjuter på publicering av Q1-rapport på grund av Corona

På grund av rådande omständigheter i Indien samt Filippinerna, där Corona medfört "lock-down" respektive "strikt karantän", skjuter Mavshack på publiceringen av rapporten för Q1 till 30:e juni 2020. Bolagen i respektive land har inte haft möjlighet att generera de rapporter Mavshack behöver för att kunna konsolidera samman Q1-rapporten.

MAVSHACK SKJUTER PÅ PUBLICERING AV Q1-RAPPORT PÅ GRUND AV CORONA

"Vi har avvaktat så länge vi kände det var möjligt för att få till rapportering från IPMovers IT India LTD samt AmbientMedia i Filippinerna. Vi hoppas våra kollegor tar hand om sig och fortsätter följa myndigheternas rekommendationer så att vi den 30:e juni kan publicera rapporten i sin helhet": säger Tommy Carlstedt, VD, Mavshack AB.

Stockholm den 21:a april 2020
Mavshack AB (publ)

För mer information vänligen kontakta:
VD Tommy Carlstedt
Telefon 08 12451790

Denna information är sådan information som Mavshack AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 21:a april 2020 kl 11:00 CEST

Följande dokument kan hämtas från beQuoted
Mavshack Pressrelease.pdf

Om Mavshack AB

Mavshack AB investerar i bolag med inriktning mot digital distribution. Koncernen består av dotterbolagen 24hTech, IPMovers, Mavshack Movies och Recapture IT, YourIT samt intressebolaget Ambientmedia. Sedan 2007 förenklar vi våra kunders verksamhetsprocesser genom att erbjuda fullservice-tjänster inom helintegrerade plattformslösningar, streamingteknik, direct carrier billing och den senaste tekniken inom ljud, bild och AR-produktion. Mavshack AB (publ) är listat på Nasdaq First North Growth Market under kortnamnet MAV. Certified Adviser är Erik Penser Bank, telefon: 08 463 83 00, Email: certifiedadviser@penser.se. Mer information finns på www.mavshack.se

Source: beQuoted