Mavshack publicerar Q1-rapport den 15:e maj

MAVSHACK PUBLICERAR Q1-RAPPORT DEN 15:E MAJ

Tidigare gick Mavshack ut med information om att Corona och "lock-down" påverkade möjligheten för kollegorna på IPMovers IT i Indien samt AmbientMedia i Filippinerna att skapa underlag för Q1-rapporten. Då kommunicerades det att företaget skulle publicera rapporten den 30:e juni 2020. Nu har bolagets medarbetare i respektive land förtjänstfullt jobbat på och rapporten kommer publiceras i sin helhet den 15:e maj 2020 istället.

Stockholm den 7:e maj 2020
Mavshack AB (publ)

För mer information vänligen kontakta:
VD Tommy Carlstedt
Telefon 08 12451790

Denna information är sådan information som Mavshack AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 7:e maj 2020 kl 16:00 CEST

Följande dokument kan hämtas från beQuoted
Mavshack Pressrelease 2020-05-07.pdf

Om Mavshack AB

Mavshack AB investerar i bolag med inriktning mot digital distribution. Koncernen består av dotterbolagen 24hTech, IPMovers, Mavshack Movies och Recapture IT, YourIT samt intressebolaget Ambientmedia. Sedan 2007 förenklar vi våra kunders verksamhetsprocesser genom att erbjuda fullservice-tjänster inom helintegrerade plattformslösningar, streamingteknik, direct carrier billing och den senaste tekniken inom ljud, bild och AR-produktion. Mavshack AB (publ) är listat på Nasdaq First North Growth Market under kortnamnet MAV. Certified Adviser är Erik Penser Bank, telefon: 08 463 83 00, Email: certifiedadviser@penser.se. Mer information finns på www.mavshack.se

Source: beQuoted