Annons

Porsches mästerliga ryggrad kombinerar prestanda med nytta

Det är mycket tack vare introduktionen av 911 i början av 1960-talet som Porsche är den biltillverkare som den är i dag. Visst säljer man nu för tiden fler suvar än sportbilar, men det är ändå 911 som bär märket.

Foto:Carl-Johan Lejland
Fler digitala inslag tillkommit, men till exempel varvräknaren är fortfarande analog i Porsche 911.
Fler digitala inslag tillkommit, men till exempel varvräknaren är fortfarande analog i Porsche 911.Foto:Carl-Johan Lejland
Foto:Daniel Wollstein, Daniel Wollstein
Foto:Daniel Wollstein
Foto:Carl-Johan Lejland
Foto:Carl-Johan Lejland
Foto:Carl-Johan Lejland
Foto:Carl-Johan Lejland

Artikeln du läser är låst. Logga in eller teckna en digital prenumeration för att läsa Nordens största affärstidning.

  • Full tillgång till Di.se med nyheter och analyser
  • Tillgång till över 1100 aktiekurser i realtid
  • Dagens industri som e-tidning redan kvällen innan
  • Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev

Är du prenumerant? Prova att ladda om sidan och kontrollera att du är inloggad.

Saknar du en prenumeration? Bli prenumerant

Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. Läs mer i vår cookiepolicy.
Läs mer

Det verkar som att du använder en annonsblockerare

Om du är prenumerant behöver du logga in för att fortsätta. Vill bli prenumerant kan du läsa Di Digitalt för 197 kr inkl. moms de första 3 månaderna.

  • Full tillgång till di.se med nyheter och analyser

  • Tillgång till över 1100 aktiekurser i realtid

  • Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev

3 månader för
197 kr
Spara 1000 kr

Prenumerera

Redan prenumerant?