1515
Annons

För mycket av allt – ingen chans att den blir Årets bil

Bentley Flying Spur har inte någon chans att ta att ta hem utmärkelsen Årets Bil. Den är för mycket av allt, för stor, för törstig och för dyr.

Men det är ändå inte fel att säga att den är årets bil. För bekvämare än så här är det svårt att färdas. Fjädringen är mjuk utan att bli gungig och den brittiska lyxinteriören får en att känna sig varmt välkommen.

Av digitala finesser saknas inget, men operativsystemet under skalet är dock inte det snabbaste. Flying Spur är dock enkel att hantera i urban miljö trots sin vikt och längd – och kapaciteten och accelerationen är otrolig.
Av digitala finesser saknas inget, men operativsystemet under skalet är dock inte det snabbaste. Flying Spur är dock enkel att hantera i urban miljö trots sin vikt och längd – och kapaciteten och accelerationen är otrolig.Foto:Carl-Johan Lejland
Foto:Carl-Johan Lejland
Foto:Carl-Johan Lejland
Foto:Carl-Johan Lejland
Foto:Carl-Johan Lejland

Läs Di Digitalt i 3 månader för endast 197 kr

ord. pris 429kr/mån

spara
1090 kr

Få tillgång till allt digitalt innehåll i 3 månader för 197 kr. Därefter tillsvidare med 25% rabatt, endast 322 kr/mån i 12 månader. Alla priser är inklusive moms.

Visa allt som ingår

Full tillgång till di.se med nyheter och analyser

Tillgång till över 1 100 aktiekurser i realtid

Dagens industri som e-tidning redan kvällen innan

Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev


Betala som

Betalsätt

Genom att klicka på ”Godkänn köp” godkänner jag Dagens industri AB:s prenumerationsvillkor och bekräftar att jag tagit del av Dagens industris AB:s personuppgiftspolicy.

Mustang versus Mustang – rationellt ett enkelt val

Ikoniska modellen Ford Mustang Mach 1 testas på bana mot nya elvarianten Ford Mustang Mach E GT.

KRAFTMÄTNING. Elbilen har fler hästkrafter och snabbare acceleration. Men på bana är det den bensindrivna Mustang Mach 1 som vinner. När racing­föraren Alx Danielsson sätter varvtider på Gelleråsen blir tiden i bensinbilen 1 minut och 16 sekunder. Elbilen Mustang Mach E GT klockas in på 1,20,5.
KRAFTMÄTNING. Elbilen har fler hästkrafter och snabbare acceleration. Men på bana är det den bensindrivna Mustang Mach 1 som vinner. När racing­föraren Alx Danielsson sätter varvtider på Gelleråsen blir tiden i bensinbilen 1 minut och 16 sekunder. Elbilen Mustang Mach E GT klockas in på 1,20,5.Foto:Marcus Engström
Ford Mustang Mach 1.
Ford Mustang Mach 1.Foto:EXPRESSEN LIFESTYLE, Patrik Lindgren
Foto:Marcus Engström
Foto:Marcus Engström
Ford Mustang Mach E GT.Foto:Patrik Lindgren
Foto:Marcus Engström
Foto:Marcus Engström

Läs Di Digitalt i 3 månader för endast 197 kr

ord. pris 429kr/mån

spara
1090 kr

Få tillgång till allt digitalt innehåll i 3 månader för 197 kr. Därefter tillsvidare med 25% rabatt, endast 322 kr/mån i 12 månader. Alla priser är inklusive moms.

Visa allt som ingår

Full tillgång till di.se med nyheter och analyser

Tillgång till över 1 100 aktiekurser i realtid

Dagens industri som e-tidning redan kvällen innan

Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev


Betala som

Betalsätt

Genom att klicka på ”Godkänn köp” godkänner jag Dagens industri AB:s prenumerationsvillkor och bekräftar att jag tagit del av Dagens industris AB:s personuppgiftspolicy.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare

Om du är prenumerant behöver du logga in för att fortsätta. Vill bli prenumerant kan du läsa Di Digitalt för 197 kr inkl. moms de första 3 månaderna.

spara
1090kr
Prenumerera