1515

Fastnade för priset – köpte bilen osedd: ”Tyckte inte det fanns någon risk”

Märket MG lanserades i Sverige innan det fanns bilar att provköra. Det låga priset och massiv reklam lockade kunder ändå. Anton Nilsson var en av dem som för första gången beställde en bil han inte hade sett.

”Det var lite nervöst att hämta ut den”, säger han.

Anton Nilsson med sin elbil MG ZS.
Anton Nilsson med sin elbil MG ZS.Foto:Karin Olander

Artikeln du läser är låst. Logga in eller teckna en digital prenumeration för att läsa Nordens största affärstidning.

  • Full tillgång till Di.se med nyheter och analyser
  • Tillgång till över 1100 aktiekurser i realtid
  • Dagens industri som e-tidning redan kvällen innan
  • Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev

Är du prenumerant? Prova att ladda om sidan och kontrollera att du är inloggad.

Saknar du en prenumeration? Bli prenumerant

Det verkar som att du använder en annonsblockerare

Om du är prenumerant behöver du logga in för att fortsätta. Vill bli prenumerant kan du läsa Di Digitalt för 197 kr inkl. moms de första 3 månaderna.

  • Full tillgång till di.se med nyheter och analyser

  • Tillgång till över 1100 aktiekurser i realtid

  • Dagens industri som e-tidning redan kvällen innan

  • Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev

3 månader för
197 kr
Spara 1000 kr

Prenumerera

Redan prenumerant?