Annons

Stor champagnebrist efter frost

Det råder brist på champagne efter att säsongens skörd av vindruvor varit en av de sämsta någonsin.
Det rapporterar vin- och sprittidskriften Decanter.

Läs Di Digitalt i 3 månader för endast 197 kr

ord. pris 429kr/mån

spara
1090 kr

Få tillgång till allt digitalt innehåll i 3 månader för 197 kr. Därefter tillsvidare med 25% rabatt, endast 322 kr/mån i 12 månader. Alla priser är inklusive moms.

Ta del av villkoren

Full tillgång till di.se med nyheter och analyser

Tillgång till över 1 100 aktiekurser i realtid

Dagens industri som e-tidning redan kvällen innan

Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev


Betala som

Betalsätt

Genom att klicka på ”Godkänn köp” godkänner jag prenumerationsvillkoren och bekräftar att jag tagit del av Bonnier News AB:s personuppgiftspolicy. Bonnier News AB ansvarar för kundrelationen samt för behandlingen av dina personuppgifter.

Dagens industri är en del av Bonnier News.

Innehåll från Digital Visual SolutionsAnnons

Digital signage förmedlar tydliga budskap – och ökar försäljningen

Per Wahrolén, VD på Digital Visual Solutions.
Per Wahrolén, VD på Digital Visual Solutions.

Digitala skärmar i olika miljöer kan förbättra kundupplevelsen, sälja in budskap och öka försäljningen.

Med rätt mjukvara – CMS – sker arbetet enkelt och smidigt och mycket kan automatiseras.

– Vi har en helhetslösning som vi snabbt kan leverera, säger Per Wahrolén, VD på Digital Visual Solutions. 

Digital signage innebär kommunikation och information med hjälp av digitala skärmar. Det kan handla om digitala trapphustavlor, skärmar i hissar, butiker och restauranger eller stora LED-skärmar för inom- och utomhusbruk. 

Digital signage har många fördelar jämfört med statiska skyltar. De är mer iögonfallande, snabbt anpassningsbara och dessutom kostnadseffektiva. Inom handeln öppnar de upp helt nya möjligheter.

– Digital signage kan fungera som en extrasäljare i en butik för kampanjer som ökar försäljningen men kan också skapa en trivsam miljö, säger Per Wahrolén.

Skärmarna kan göras interaktiva, där kunderna kan klicka sig fram för att få fördjupad produktinformation. De kan också integreras med ett kösystem, användas som beställningsskärmar och för betalning men också integreras mot brandlarm där de i en nödsituation visar närmsta väg för utrymning.

Digital Visual Solutions och Scala Enterprise

Digital Visual Solutions är en totalleverantör och har produkter och lösningar för alla verksamheter. Man jobbar tillsammans med Scala Enterprise, som erbjuder världens kanske populäraste och starkaste mjukvara för digital signage. 

– Scala är ett extremt stabilt system att växa med. Globalt har de över 3,3 miljoner installationer, så att välja Scala från Digital Visual Solutions är tryggt och framtidssäkrat, säger han.

Per Wahrolén tror att digital signage kommer att bli allt viktigare framöver. 

– För att undvika butiksdöden tror jag att butikerna måste förändras. De ska vara mer av ett showroom för inspiration än bara en lagerhylla. Det kan man åstadkomma med digital signage, säger Per Wahrolén. 

Läs mer på dvsolutions.se 

 

Artikeln är producerad av Brand Studio i samarbete med Digital Visual Solutions och ej en artikel av Dagens industri

Det verkar som att du använder en annonsblockerare

Om du är prenumerant behöver du logga in för att fortsätta. Vill bli prenumerant kan du läsa Di Digitalt för 197 kr inkl. moms de första 3 månaderna.

spara
1090kr
Prenumerera