1515

”Sociala medier gör dig smart”

Företag har reda pengar att tjäna på att twittra.
Det hävdar superkommunikatören Brit Stakston bestämt.
Man måste bara lära sig att se sociala medier som en lugn flod i stället för ett Niagarafall och göra en strategi för hur man arbetar med sociala medier.

ALMEDALSVETERAN. Den rutinerade kommunikatören Brit Stakston är trygg med Twitter. Hon tycker att man ska betrakta nätet som en lugn flod.
ALMEDALSVETERAN. Den rutinerade kommunikatören Brit Stakston är trygg med Twitter. Hon tycker att man ska betrakta nätet som en lugn flod.Foto:Amanda Lindgren

Artikeln du läser är låst. Logga in eller teckna en digital prenumeration för att läsa Nordens största affärstidning.

  • Full tillgång till Di.se med nyheter och analyser
  • Tillgång till över 1100 aktiekurser i realtid
  • Dagens industri som e-tidning redan kvällen innan
  • Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev

Är du prenumerant? Prova att ladda om sidan och kontrollera att du är inloggad.

Saknar du en prenumeration? Bli prenumerant

Det verkar som att du använder en annonsblockerare

Om du är prenumerant behöver du logga in för att fortsätta. Vill bli prenumerant kan du läsa Di Digitalt för 197 kr inkl. moms de första 3 månaderna.

  • Full tillgång till di.se med nyheter och analyser

  • Tillgång till över 1100 aktiekurser i realtid

  • Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev

3 månader för
197 kr
Spara 1000 kr

Prenumerera

Redan prenumerant?